Thursday, October 13, 2011

malam seribu malam...

Assalamu'alaikum semua...
Ye bertemu kita kembali di ruangan coretan ceritera saya...hehe =)
Hari ne saya x bnyk sngt activity.. 
Mungkin sbb penat kot...hehe 
Xde lar...sbb saya bangun awal tuk study...
Cause ptg td saya ada paper BUSINESS LAW...
Alhamdulillah paper x lar sesusah yg saya bayangkan..hehe
Abesh je paper, kakak saya jemput saya n kami menuju ke Toyota Centre at Balakong...
Kiteorg g usha2 kereta...hehehe saje nk cuci mata sebenarnya...
After that kami pon menuju ke Jusco Cheras Selatan...
Jalan tanpa arah tuju sebenarnya....Alih2 kaka beli beg n purse baru...
X lupa beli wallet tuk abg juga... x lama ag birthday abg..hehee
After membeli belah kami pon balik rumah n berseap tuk ke college....
Lumrah studen study last minute n lepaq cafe ramai2... hahaha
Saya n genk pon sama gk..hehe =)
Tujuan terakhir saya n kakak ialah pusat karaoke....
Ne semua sbb Adeq, my besties yg tetiba call dye tgh karaoke...mmg siot...hahaha
Di pendek kan cerita, balik dr karaoke, boleh plak kena tahan polis...
Damn...!! da lar aku tertinggal IC n lesen memandu..slamber abesh an...
Naseb baek lar kami x kena saman...Thanks to kakak polis...
hehehe tp sumpah kelakar lar time kena tahan tu...
Cuak pon ada gk sebenarnya..hehe =)
So pengajaran kira untuk hari ini, 
JANGAN LUPA BAWA IC & LESEN okeyh...!!!
hahahaa...okeyh fellas, jumpa kt post yg laen...
Love u all..bye,, muaaahhhh

No comments:

Post a Comment