Sunday, October 9, 2011

Ponink kepala den...!!!

Assalamu'alaikum semua... okeyh are ne aku baru je abesh satu paper.. Jgn tanya mcm mn keadaan aku okeyh.. sbb aku mengatuk sngt2.. xtydo mlm berjaga baca notes.. huhuhuu aku da wat yg terbaek tuk paper td walaupon soalan dye, hmmmmm susah tahap gaban... aku rasa gaban pon x susah mcm tu... hahaha korg taw x gaban tu apa?? wkakakaka....

Hmmm next paper aku esok pagi....harap2 esok x lar susah mcm are ne...hehehe doakan aku ye kawan2... hehe =) kakak aku ; Syakila pon ada paper gk td ngn aku... tp dye paper laen lar... tmpt exam pon laen.. dye pon ckp soalan dye susah...apa2 pon kami da berusaha... skrg, doa n tawakal..hehehe  jp ag kakak ada paper ag... so kena send dye g college...sebelum tu, aku nk rest jp..hehe see you all in next post k.. love all... muaaahhh

No comments:

Post a Comment