Thursday, July 7, 2011

Magrain...!!

Assalamu'alaikum.. Hello fellas...!! hmmm sejak kebelakangan ne aku asyik saket magrain... saket sngt tp sabar je kita redha... aku start saket sejak aku mula ganti puasa...okeyh tu mmg pelik tp xpe lar... puasa ne penting nk ganti...biasa lar an kaum hawa an ada excuse bila x dpt puasa di bulan ramadhan... owh ya, bercakap tentang puasa, yeah RAMADHAN is coming... cant wait for that... Bulan Ramadhan adalah bulan yg paling tenang.. love it so much..hehehe hmm seperti tahun2 yg lepas, tahun ne pon aku x puasa ngn family...hmm xpe lar study kt perantauan ne kena berkorban sikit...tp end of RAMADHAN aku balik n akan menghabiskan puasa bersama family tersayang...love them so much...yeah...hehe miss my baby boy yg bucuk n buncit...ehehehe cant wait for RAMADHAN coming...hehehe okeyh fellas, see you all at another post...hehe love ya...muahhxx..

No comments:

Post a Comment